diumenge, 15 d’abril del 2012

5a NYERRABIKE a les PLANES d'HOSTOLES 15/04/2012

Gran matí de BTT a la genial Marxa popular Planes d'Hostoles: 5a NYERRABIKE!!
Un centenar de bikers hem volgut sortir a a muntanya a patir una estona... Era una matí fresquet però aviat entraríem en calor. Podíem escollir entre 2 recorreguts: 15 o 27km i 850m asc. Hem trobat un terreny força moll, però no en males condicions. Només era completament enfangada una pista, la resta terreny perfecte... però molt de compte a les lloses (rellisquen). L'ambient en tot moment ha estat molt bó i no ens ha faltat de res. Ens han obsequiat amb un fuet i una bossa per les sabates.
foto de l'organització
He tingut una cursa molt irregular, s'ha sortit molt lent i ha afavorit que estès en el grup davanter durant uns quants minuts. No he pogut seguir el ritme i m'he quedat en 6a posició. Al fer el primer corriol de baixada he perdut el bidó i ja he anat amb l'emprenyada a sobre. Era un circuit per gaudir de valent.. una combinació perfecte de pistes amples i corriols de baixada i pujada brutals!!! recordeu l'Open Btt BMW les planes no?. sobre la bici força còmode i anar passant kms fins recuperar una 4 posició, i he vist els 4 3 primers en un parell d'ocasions. Però era inútil a les pujades els perdia i a les baixades recuperava una mica. Fins que he desistit i el cansament ja era molt marcat. A pocs kms de meta m'ha atrapat el company Eduardo Blaseco però en un trencant, on s'ha perdut força gent, m'ha perdut de vista i he entrat en 4a posició. Cal destacar que persolament crec que no estava mal marcat, han estat un parell llocs crítics on la mala sort ha fet que es despistés la gent. Però potser m'equiboco. MOlt content per acabar sa i estalvi i 27km més al sac. Gran ambient amb la colla de radikalbikes: Martí, Toni, Francesc.... CRACKS!!!
1er Xevi Mesas - 2on Octavi Fontané - 3erJordi Grabalosa i la medalla xocolata jo a menys de 5 min 20s d'en Xevi:
Foto Propietat de Xevi Mesas
CLASSIFICACIÖ DELS 10 Primers:
Hem Iniciat la Marxa per la Via Verda direcció a Cogolls, on hem passat pel conegut Gorg del Molí d'en Murris, lloc molt emblemàtic de Les Planes. Hem pujat per una pista i tot seguit hem trencat a mà dreta i ens endinsem en un corriol de descens fins a arribar a les vinyes de Gironella, Mas on es fabricaven vins i caves. Continuaríem pedalant per increïbles corriols, els quals ens portaran a la zona de les Encies, punt on es trobava el 1r avituallament i on es separaraven la volta llarga de la curta. De seguit hem arribat a l'esplanada del Padró i continuaríem pedalant fins a arribar al Restaurant Mas CIubés, punt on hi havia el 2n avituallament i on podíem gaudir d'unes magnífiques vistes de la Vall d'Hostoles i la Vall del Llèmena. A la part final vindrien un seguit de corriols de descens que són per viure la BTT al 100%, passaríem per la casa de la Xilena i continuarem per diferents camins fins arribar al Mas Mondois, on finalment farem l'últim corriol que ens portarà directament a Les Planes d'Hostoles.

Properament fotos i classificació completa del club organitzador... http://sites.google.com/site/clubciclistavalldhostoles/