dilluns, 30 d’abril del 2012

2a prova COPA CATALANA BTT 2012 a La Llacuna.Fotos i Història

Quina passada còrrer en copa catalana!!! encara que sigui l'últim!! 
Aquesta colla de Ocisport ens ha preparat un circuit de 10,7km increïble. BTT en estat pur, però amb una pujada... Carai quina pujada, infernal!!!. Una pujada bèstia que en 2km escalavem 200m asc. Com és habitual un nivell organitzatiu de copa del món i quina passada còrrer amb tanta gent animant i cridant. 
Foto propietat de Alex Ortiz
Breu història: cursa molt i molt dura. Amb molta càrrega a les cames per les dures ràmpes. He dut un ritme de més a menys, perdent varis minuts a cada volta. Eren 3 voltes on per primer cop a copa catalana no m'han doblat. Ja és molt! A part de la llarga i dura pujada, amb ràmpes entre el 10 i el 33% en 2km la resta era dividit en baixades llargues (una per pista i l'altre corriol) i una llarga pista ample, tot això alternant corriols estrets i molt tècnics. Sempre divertit, el recorregut era humit sense estar enfangat. Estupendu. A l'avituallament: la Natàlia que alternava les fotos i la asistència.... GENIAL!!
Circuit massa dur per mi, però vaig carregant quilòmetres i hores a les cames. Pas per volta...
1a volta ...41min 40s (amb petita variació, per estirar la sortida)
2a volta ...43min 36s
3a volta ...45min 00s

total 2h10min17s a 31min 20s del 1er classificat Ivan Diaz. 
La Llacuna: 30é ELIT i 48é GENERAL
situació del campionat: 41é ELIT 36punts i 58é GENERAL 24punts

foto propietat rodamon cycling
Ritme molt bó pel meu nivell, però amb sensacions irregulars ja que no em notava amb forces. Ve la primera volta sí, potser he volgut dur un ritme massa alt. També arribava un pel carregat, o cansat de la setmana. He fet tot el possible, i m'he estrenat en 2 plats, que fins ara diua tres. Mica en mica aniré afinant la bici.
CLASSIFICACIÓ TOTES CATEGORIES (la Llacuna)
CLASSIFICACIÓ GENERAL

Fotos de la Natàlia, meva xicota que m'ha estat de molta ajuda en els avituallaments. Gràcies reina!!!

...el proper cap de setmana: espectacle!!! VALL DE LORD!!!
Salut i a pedalar!!!